Veld en kleedkamer indeling

8 juli 2019 19:15

Beste leden,

Op dit moment gebeuren er heel veel zaken het nieuwe seizoen betreffende. Een van de zaken die u allen aangaat is de veld en kleedkamer indeling. Uiteraard proberen wij waar mogelijk rekening te houden met een ieders wensen, maar door de te beperkte capaciteit kwa bespeelbaarheid van de velden en het gebrek aan voldoende kleedruimte heeft het bestuur moeten besluiten dat er wedstrijdden nog om 17.30 uur moeten gaan aanvangen. Dit zal zeker gelden voor de onder 19-2 en 3 en ook incidenteel voor de 19-4 en de lagere senioren elftallen. Wij begrijpen dat dit heel vervelend en ongewenst is, maar de situatie is niet anders. Niet alleen voor de teams, maar ook zeker voor de barbezetting zal dit aanpassingen vragen. Met elkaar en met enige flexibiliteit gaat dit zeker lukken. Wij wensen de mensen die de veldindeling doen heel veel wijsheid. Heeft u vragen cq opmerkingen, graag richting het bestuur en niet naar de mensen die de indelingen doen en of de commissiekamer op zaterdag, bemannen.

Met vriendelijke groet,

Jaap Mastenbroek