Excelsior te sterk voor JO14-1

P C Boutenssingel 1
2902BG
CAPELLE AAN DEN IJSSEL

JO14-1 was niet sterk genoeg afgelopen zaterdag op 't Slot. Het liet bij vlagen mooie aanvallende combinaties zien en werkte zich verdedigend in het zweet (en aan slidingplekken) om met name nummer 11, die letterlijk en figuurlijk met kop en schouders boven het hele Kralingse team uitstak, af te stoppen. Vaak lukte dat, vaker helaas ook niet. En dan was er ook nog die snelle buitenspeler.

Capelle, een hecht vriendenteam, had vooraf vertrouwen in deze wedstrijd te kunnen winnen of in ieder geval een gelijkspel neer te kunnen zetten. Maar het was er duidelijk nog niet klaar voor. Als volledig team was er nog maar 3 keer getraind en door de vakantiespreiding had het geen enkele oefenwedstrijd gespeeld. Lag het daaraan? Of aan de fitheid van individuele spelers? Of was Excelsior gewoon te sterk? Capelle verloor uiteindelijk met 5-2. Op 27 november de herkansing, uit op Woudestein.
Nu maar hopen dat speler nummer 11 tegen die tijd is weggekaapt door de BVO-tak van Excelsior.

JO14-1_excelsior.jpg