Gebruik onderstaand formulier om je aan te melden als lid van vv Capelle.

Wil je eerst meer informatie, een keer een proeftraining volgen of gewoon iemand spreken van vv Capelle? Stuur dan een email naar [email protected] en vermeld uw telefoonnummer, wij nemen dan contact met u op.

Ik wil mij aanmelden om lid te worden van vv Capelle.

Formaat (dd--mm-jjjj)
Straat + huisnummer + toevoeging

Contributie wordt aan het begin van het seizoen gefactureerd.

Indien u minder dan 4 jaar geleden lid bent geweest van een andere voetbal vereniging, dan is overschrijving alsnog verplicht van de laatste voetbalvereniging waarvan u lid bent of bent geweest.

Kies bestandWijzigVerwijder

U gaat akkoord met de vv Capelle reglementen, voorwaarden en het privacy statement (deze zijn allen terug te vinden op de v.v. Capelle website), welke vv Capelle heeft gesteld bij het lid worden van de vereniging ( bij jeugdleden, zijn dit de ouders of verzorgers van het desbetreffende kind welke lid wilt worden):

* = verplicht