Communicatiecommissie v.v. Capelle

20 september 2021 17:15

v.v. Capelle beschikt over een zeer actieve communicatiecommissie, waarvan het vele werk steeds zichtbaarder wordt.

U ziet het aan de steeds veranderende en daardoor steeds beter wordende website. Zet hiernaast de presentatiegids, die een heel goed beeld geeft van onze vereniging en u heeft een tweetal voorbeelden.

Deze communicatiecommissie is in het leven geroepen om leden, supporters en sympathisanten optimaal te informeren over alles rond v.v. Capelle en doet dit verenigingsbreed. De commissie beheert en onderhoudt de website, zorgt voor plaatsing van allerlei info en nieuws op social media en beheert het twitter-account.

Dus: heeft u iets dat u graag breed zou willen delen, denk aan wedstrijdverslagen, aankondigingen van wedstrijden of nieuws over uw team of een van jullie teamleden? Meld dit aan de communicatiecommissie!
Dit geldt zowel voor de jeugd als voor de senioren. Dus: van v.v. Capelle 1 t/m de mini's en alles wat daartussen in zit. Mail naar
[email protected]. We willen hierbij wel opmerken dat de nieuwe website nog onder constructie is.

Wie zijn de mensen achter deze commissie? Wel, dit zijn Paula Daalhof, Annemiek van Dillen (u weet wel, van iedere week weer al die prachtige foto's), Marieke Roggeveen en Gertjan Verheij.

communicatie_social_media.jpg