BILLENKNIJPEN VOOR VAN TIENEN’.

13 augustus 2019 17:45

TC

BILLENKNIJPEN VOOR VAN TIENEN’.

Het was even heel spannend. De beoogde sluitpost voor de selectie, Marvin van Tienen kreeg in de voorlaatste wedstrijd van het afgelopen seizoen, bij zijn oude club Zwaluwen Vlaardingen direct rood na een opstootje.

De KNVB bestrafte deze rode kaart met 8 wedstrijden schorsing. Marvin is , met behulp van zijn nieuwe Club in beroep gegaan tegen deze in zijn ogen zeer onrechtvaardige hoge uitsluiting. En met succes, de beroepscommissie had zeker oren naar het pleidooi van van Tienen. (en zijn advocaat).

Uitspraak ; 3 wedstrijden met 1 voorwaardelijk. 1 wedstrijd is reeds uitgezeten, dus nog 2 te gaan.

Marvin en vv Capelle halen opgelucht adem.

Bron: TC