vv Capelle Clubapp

Wist je dat vv Capelle een app heeft waarop je jouw favoriete team(s) binnen de club kan volgen?
Deze app kun je direct gebruiken om het laatste nieuws, afgelastingen, programma en meer te bekijken van je favoriete team.

Bezoekers van wedstrijden kunnen zelfs via de liveblogfunctie van de app direct eigen content toevoegen. Als er bijvoorbeeld gescoord is, kunnen mensen aangeven wie, wanneer, op welke manier (bijvoorbeeld kopbal) heeft gescoord en wie de assist heeft gegeven.

De app is te downloaden via de website van vv Capelle. Onder aan de pagina kan men bij het kopje "VoetbalAssist ClubApp" de app downloaden voor zowel Android als Apple IOS. Daarnaast kun je de app downloaden in de Appstore of Playstore, door te zoeken onder "Voetbalassist clubapp".

Hieronder vind je alvast een korte handleiding voor het instellen van je favoriete teams. Vergeet hierbij ook zeker niet om de pushmeldingen aan te zetten, zodat je direct melding krijgt van activiteiten rondom jouw favoriete team, zoals aflastingen, liveblog of andere zaken.

De clubapp instellen voor je favoriete team:

Clubapp_1.jpg Clubapp_2.jpg Clubapp_3.jpg
Download en start de app Druk linksboven op de 3 streepjes Druk op "Instellingen"
Clubapp_4.jpg Clubapp_5.jpg Clubapp_6.jpg
Druk op de ster rechtsonder  Kies 1 of meerdere teams Je favoriete team is ingesteld!

Livebloggen bij een wedstrijd:

Liveblog_6.jpg Liveblog_1.jpg Liveblog_2.jpg
Ga in de app naar je wedstrijd Druk op "start nu met livebloggen" Kies een gebeurtenis
Liveblog_3.jpg Liveblog_5.jpg
Druk op toevoegen (rechts bovenin) Vul alles in, voeg evt. een foto toe en klik op verzenden.