Vacaturebank

Wij zijn vv Capelle, samen!

Vv Capelle is een groeiende en actieve voetbalvereniging. Wij draaien op de inzet van leden en vrijwilligers. Daar zijn we trots op, maar dit stelt ons ook voor een uitdaging.

Er komt veel kijken bij het draaien van een voetbalvereniging. Zowel voor, als achter de schermen wordt hard gewerkt om alles vlot en goed te laten verlopen. Deze taken worden door een vaste kleine groep vrijwilligers gedaan. Deze mensen zijn we enorm dankbaar, echter: de vereniging is groter. We hebben namelijk 31 jeugdteams en 12 seniorenteams. Wij zijn samen vereniging.

Wij hebben dus meer vrijwilligers nodig om de vereniging draaiende te houden en de huidige groep vrijwilligers te behouden.

Vrijwilliger zijn is ontzettend dankbaar en leuk. Het zorgt voor binding met de vereniging en het team (van uw kind), het levert je sociale en gezellige contacten op en je groeit er als persoon van. Nu horen wij u denken: is dit nodig? Het antwoord is: Ja! Lid zijn van een vereniging is meer dan alleen uw kind bij de poort afzetten of contributie betalen. Als we allemaal iets doen, dan maken we van vv Capelle en nog mooiere vereniging om trots op te zijn.

Dus: geef training, help eens in de kantine, sluit je aan bij een commissie, help bij een activiteit of help de trainer. We hopen op - en kijken uit naar - uw reactie!

Bekijk hier de openstaande vrijwilligerstaken/vacatures en draag jouw steentje bij: