Wedstrijdkleding Jeugd

De jeugdspeler van vv Capelle ontvangt bij aanvang van het seizoen of bij tussentijds lid worden een wedstrijdtenue. Dit geldt voor alle jeugdteams van JO8 en ouder. Bestaande uit:

• Shirt
  • Short
  • Sokken

Deze items ontvangt de jeugdspeler in bruikleen. De kleding blijft dus eigendom van vv Capelle en wordt aan het einde van het seizoen ingeleverd bij het jeugdbestuur.

Onlangs lid geworden?
Dan zal de trainer van het team contact opnemen met jeugdbestuur, voor uitlevering van de kleding.

Lidmaatschap opgezegd?
Dan verwachten wij dat de jeugdspeler de kleding compleet en intact, inlevert bij de trainer van zijn of haar team. Doet de jeugdspeler dit niet, dan zijn wij genoodzaakt deze kosten in rekening te brengen.

Shirt, short of sokken kwijt of defect?
Dan kunt u onderstaand formulier invullen. Na betaling wordt er een nieuw kledingstuk geleverd.

De kosten hiervan zijn:

Shirts € 35

Shorts jeugd € 20

Shorts senior € 22,50

Sokken € 12,50

Deze prijzen betreft ook kleding van de keeper.

Heeft u vragen over de wedstrijdkleding? Neem dan contact op met [email protected]
Heeft u vragen t.a.v. facturen? Neem dan contact op met [email protected]

Aanvraagformulier wedstrijdtenue Jeugd vv Capelle

* = verplicht