7 tegen 7 bedrijfsvoetbaltoernooi

Daar is die weer, het gezellige Businessclub 7 tegen 7 bedrijfsvoetbaltoernooi!

Op zaterdag 22 juni aanstaande organiseert de Businessclub ’t Slot op het sportpark van de v.v. Capelle het 7 tegen 7 voetbaltoernooi.

Meedoen is mogelijk voor alle teams in welke samenstelling dan ook die zich verbonden voelen met de v.v. Capelle

Aanmelden doe je direct door het onderstaande formulier in te vullen:

De inschrijfkosten bedragen € 150,= per team.

Behalve deelname aan de gezellige voetbaldag kunnen alle deelnemers na afloop genieten van (bij de prijs inbegrepen) Barbecue en wordt de muziek professioneel verzorgd door een DJ.

Natuurlijk strijden we behalve om de eer ook om de wisseltrofee die weer onder het stof vandaan gehaald is en de hele dag zal staan blinken in de zon.

Inschrijfformulier Businessclub 7 tegen 7 bedrijfsvoetbaltoernooi:

7 tegen 7 bedrijfsvoetbaltoernooi

Factuuradres voor de inschrijfkosten ad € 150,= per team