Capelle verliest van Ter Leede

Jeffrey bok (schot)
Joey Van den Berg
Jim Gillissen
Steven Wajer (vrije trap)
Jeffrey bok (schot)

Hoofdklasse A

17 november 2018 14:30

M.A. de Bruijn

De goede reeks van de afgelopen weken kreeg tegen Ter Leede geen vervolg.

Capelle begon sterk aan de wedstrijd, Ter Leede werd gelijk onder druk gezet. Het was al snel raak. In de 4e minuut kopte Jami Jaliens uit een corner de bal binnen. Heel lang kon er niet van de voorsprong worden genoten. Twee minuten na de openingstreffer leidde een misverstand bij een doeltrap tot de gelijkmaker van de thuisploeg. In het verdere vervolg van de eerste helft kregen beide ploegen nog mogelijkheden maar gescoord werd er niet meer,

Na rust kwam Ter Leede binnen een paar minuten op een 2-1 voorsprong. De thuisploeg had daarna de controle over de wedstrijd. Bij een 3-1 stand was Capelle nog tweemaal dicht bij de aansluitingstreffer maar de doelman van Ter Leede wist dat met goede reddingen te voorkomen. Toen kort daarna de 4-1 viel, was de wedstrijd definitief beslist.

Scheidsrechter Mike de Bruijn gaf geel aan Jelle Pollemans.

Opstelling Capelle: Hagendijk, Jaliens, Pollemans, Van Eijk, Lelieveld, Amaaroek, De Bruin, Van la Parra (85. Westerveld), Van Hijum (85. Pape), Rodriguez, Lando (70. Omgba)