Capelle sluit voorbereiding af tegen Barendrecht

Barendrecht 1

6 augustus 2016 14:30

Capelle heeft tijdens het Zilveren Crab toernooi bij Oranje Wit de voorbereiding afgesloten. De wedstrijd tegen Barendrecht werd met 1-0 verloren. In de eerste helft kon de ploeg maar moeilijk onder de druk van Barendrecht uitkomen. Een misverstand leverde ook de enige treffer van de wedstrijd op. Na rust was Capelle veel dreigender en waren er goede kansen voor oa Tim Vincken en Burak Dogan (bal op de lat). De verdiende gelijkmaker bleef echter uit. Capelle is tweede geworden in de eindstand van het toernooi.
Zaterdag 13 augutus start de competitie. Promovendus Odin '59 is dan de tegenstander op Sportpark 't Slot. De aftrap is om 14.30 uur.

bar cap