Capelle - SDV Barneveld eindigt in Malaga in een gelijkspel

6 januari 2024 11:15

opmerkingen

Trainingskamp Marbella

De eerste helft was de wedstrijd aantrekkelijk om naar te kijken, maar bij dit soort vriendschappelijke wedstrijden op een trainingskamp is de tweede helft minder aantrekkelijk mede door de vele wissels.

Verslag Hans Stofkooper

In de 6e minuut de eerste kans voor Chris Dabaghian. Zijn schot werd gestopt door keeper Ruben van der Streek. In de 15e minuut een counter van SDV en spits Lammert Roossien scoort de 1-0. In de 28e minuut weer een kans voor SDV. Zakaria El Biyar mikt op de kruising, maar Marc van Splunter tikt de bal uit de bovenhoek. Daarna twee kansen voor Capelle. In de 30e minuut kopt Dennis van der Heijden in, maar de keeper van SDV pakt zijn inzet. In de 32e minuut Fanny Waandels gevloerd in de zestien. De strafschop wordt door Dennis van der Heijden benut 1-1. Met deze stand breekt ook de rust aan.

De tweede helft begon in de 49e minuut met een kans voor nieuwkomer Ibrahim Toure, maar zijn schot ging via een tegenstander naast het doel. Daarna nam SDV initiatief. Toch wisten zij geen uitgespeelde kansen te creëren. Capelle kreeg nog slechts één mogelijkheid. In de 67e minuut schoot Joshua Kassels nog hard in, maar ook nu was de keeper niet te passeren. De eindstand bleef dan ook 1-1.