Capelle speelt gelijk tegen SteDoCo: 0-0

Mannen zaterdag, 1, 3e divisie A

12 november 2016 14:30

Dröge, S.

Capelle heeft aan de uitwedstrijd tegen SteDoCo één punt overgehouden. In Hoornaar werd het 0-0. In een niet onaantrekkelijke, open wedstrijd speelden beide ploegen in een hoog tempo. Er ontstonden kansen voor beide doelen. In de eerste helft was er een licht overwicht voor Capelle met de beste mogelijkheid voor spits Marvin van der Made. Hij kopte na een goede voorzet van Olaf van der Sande de bal net naast.

In de tweede helft was de wedstrijd meer in evenwicht met in aantal meer kansen voor de thuisploeg. De Capelle verdediging hield echter stand en Bradly van der Meer hield zijn doel met een paar goede reddingen schoon. Ook waren er kansen voor Capelle om te scoren. Zo zag de doorgebroken Olaf van der Sande zijn inzet via de vingertoppen van de SteDeCo keeper op de paal belanden. Een fout in de verdediging van SteDoCo kon door Marvin van der Made niet worden afgestraft omdat de bal van zijn voet afsprong.

Capelle leverde een betere prestatie dan vorige week die helaas (nog) niet kon worden omgezet in winst. Er waren gele kaarten voor Maurice van der Wilt van SteDoCo en Bram de Bruin.

Capelle: van der Meer, Karreman, Fens, Kousemaker, van der Sande (87. Dogan), Rothman (64. Krolis), Vincken (77. Pattinama), Avdic, de Bruin, Jaliens, van der Made