SPONSORNIEUWS V.V. CAPELLE

7 mei 2021 19:45

Op donderdagavond 6 mei jl. hebben de volgende bedrijven het kledingcontract voor de aankomende 3 jaar: Uytam, Behangwereld, Pro-Rec Security Solutions en 't GoeieHuys Vastgoed. Zij zullen allen op de kleding van ons eerste elftal te bewonderen zijn.

Deze vier bedrijven zullen, aangevuld door 5 andere bedrijven/personen die hier geen media aandacht voor wensen, hoofdsponsor zijn van v.v. Capelle.

We zijn als v.v. Capelle enorm dankbaar voor de steun van deze 'sponsorgroep' en onze overige sponsoren, waarmee we toch in deze moeilijke tijden, als vereniging met hun steun onze ambities proberen te bewerkstelligen.

Wij wensen al onze sponsoren, leden en supporters alvast een goede vakantieperiode toe en hopelijk zien we elkaar snel in goede gezondheid op ons mooie Sportpark 't Slot, het liefst nog vóór de vakantieperiode natuurlijk.

Met sportieve en vriendelijke groet,
Arjen Kwakernaak
Commerciële Zaken v.v. Capelle

IMG-20210507-WA0002.jpgIMG-20210507-WA0003.jpgIMG-20210507-WA0004.jpgIMG-20210507-WA0001.jpg