Furhgill Zeldenrust naar vv Capelle ⚽️🖤💚

7 maart 2024 18:00

De Technische Commissie van vv Capelle kan mededelen dat Furhgill Zeldenrust komend seizoen Rijnsburgse Boys verruilt voor vv Capelle.

Furhgill is momenteel bezig aan zijn 5e seizoen bij de Rijnsburgers. Hij heeft dit seizoen al 23 wedstrijden voor de 2e divisionist gespeeld en 12 goals gemaakt in de reguliere competitie.

Zeldenrust begon met voetballen bij SV Bolnes en is al in de jeugd overgestapt naar RVVH, waar hij het tot het eerste elftal schopte. Daarna is hij overgestapt naar Zwaluwen. Daar liet Zeldenrust een goede indruk achter, wat hem een proefperiode bij AGOVV Apeldoorn opleverde. Daaruit volgde geen contract. Later ging hij naar het Amerikaanse Texas Dutch Lions FC. Uiteindelijk besloot RKC Waalwijk hem een contract tot 2013 aan te bieden. Hij maakte zijn debuut op 19 augustus 2012 in een uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. In het seizoen 2013/4 was Zeldenrust verhuurd aan FC Den Bosch. Later zou Zeldenrust nog uitkomen voor mooie clubs als Dynamo Dresden, weer FC Den Bosch en Helmondsport. Na zijn periode bij Helmond Sport sloot hij zich aan bij Rijnsburgse Boys.

Furghill hoopt met vv Capelle successen te vieren en de TC te helpen met het behalen van de doelen 👊