Update 1e selectie voor seizoen 2018-2019.

11 juni 2018 8:30

TC1

De afgelopen tijd is de TC, samen met de trainer, druk bezig geweest om de selectie voor volgend seizoen op sterkte te brengen. Nog niet alle plekken zijn ingevuld maar daar hopen we op korte termijn wel in te slagen.

Van de huidige selectie blijven de volgende spelers ook volgend seizoen bij vv Capelle spelen:

Jorn van Lunteren, Jamie Jaliens, Bram de Bruin, Kai Fens, Bram van Eijck, Boris Letterie
Kelvin Kalika, Jelle Pollemans, Omar Gomez Shee, Rutger de Bos, Bradly van der Meer en Ferry Hagendijk.

Verder zijn tot op heden de volgende nieuwe spelers aangetrokken:

Anwar Beeldstroo (27 jaar)
Anwar komt over van 3e Divisieclub Westlandia waar hij 5 jaar in het 1e elftal heeft gespeeld.

Philip den Hartog (26 jaar)
Philip komt na een aantal jaren bij 3e Divisieclub Quick Boys gespeeld te hebben weer terug bij Capelle.

Adnan Bajic (24 jaar)
Adnan is een aanvaller en komt ook van 3e Divisieclub Westlandia. Daarvoor speelde hij voor Sparta, Dordrecht en RKC.

Laurens Huurman (20 jaar)
Laurens heeft zijn opleiding gehad bij Excelsior Rotterdam en heeft vorig seizoen enige tijd bij ons meegetraind. Hij speelt momenteel bij Excelsior Maassluis.

Nassin Asrih (25 jaar)
Nassin heeft voorheen gespeeld in de spits bij Dongen en daarna bij Achilles Veen. Afgelopen seizoen heeft hij gespeeld bij KFC Sint-Leenaarts in België dat speelt op vergelijkbaar nivo als Capelle.

Rubens Oliveira dos Santos (19 jaar)
Rubens komt over van LMO.

Endriño Saikoen (18 jaar)
Endriño komt over van Excelsior Maassluis.

Momenteel zijn we nog met 2 spelers in gesprek en de verwachting is dat dit begin volgende week afgerond gaat worden. Uiteraard zullen we dit dan vermelden op de site.

Daarnaast schuiven vanuit de jeugd en het 2e elftal een aantal spelers door naar de 1e selectie en krijgen in de voorbereiding een kans te laten zien wat ze waard zijn.
Vanuit de jeugd: Christiaan Boom, Rens Blok, Marciano Pape, Elmar Aantjes en Ard de Vries
Vanuit het 2e: Tim Kamp en John Fredy van Hijum

Bron: TC1