Overlijdensbericht Engel Kool

17 augustus 2019 15:00

Helaas moeten wij u meedelen dat vannacht, in zijn slaap, Engel Kool is overleden.Engel is heel veel jaren een betrokken lid geweest, die naast zijn kritische opstelling heel veel voor de club gedaan heeft. We denken hierbij aan het maken van het clubblad, het plakken van de reclameborden binnen de werkploeg. Ook bezocht Engel, samen met Cor van Zetten vele jaren de plaatselijke middenstand om de wedstrijdballen te verkopen. Het laatste was zijn zorg het schoonhouden van de ramen van onze kantine. Wij wensen de familie Kool alle sterke die nodig is om het plotseling wegvallen van Engel een plaats te kunnen geven. Tijdens de 1e thuiswedstrijd op 31 augustus a.s. zullen wij 1 minuut stilte in acht nemen.