Capelle JO13-2 blijft winnen

BVCB JO13-2

Assist: Kai Chirino
BVCB JO13-2 (schot)
Youssef El Ghani (intikker)
Assist: Kai Chirino
BVCB JO13-2 (penalty)

Onder 13, JO13-2, 2e klasse 3

7 oktober 2017 9:45

Stefan de Heer

Vandaag stond onze 3e competitiewedstrijd op het progamma tegen BVCB geen onbekende omdat wij in de voorbereiding al tegen waren gekomen (1-2 overwinning) maar garanties uit het verleden ............
BVCB had zijn eerste 2 wedstrijden ook overtuigend gewonnen dus het beloofde een leuke pot te gaan worden.de intentie van Capelle was duidelijk winnen dat was te zien en dat resulteerde ook in kansen al was het wachten tot de 17e minuut op aangeven van Kai schoot Jayden de 1-0 binnen in de verre hoek.lang konden we niet van de voorsprong genieten in minuut 18 lag de bal aan de andere kant in het netje 1-1.niks aan de hand was de lichaamstaal van de mannen en gingen op zoek naar de voorsprong en die kwam er 27e minuut Kai ging goed door op rechts voorzet en Youssef kon de 2-1 binnen schieten wat tevens de ruststand was.na rust zelfde beeld Capelle beter en BVCB loerend op counters in de 38e minuut was het raak Jayden maakte zijn 2e op aangeven van Finn en in de 43 minuut waren de rollen omgedraaid dit keer was het Finn die op aangeven van Jayden de 4-1 op het bord zette daarna werd het wat grimmiger BVCB deelde aardig uit wat ze op 2 terechte gele kaarten kwam te staan waar bij 1 geval misschien rood op zijn plaats was geweest voor de statistieken kreeg BVCB nog wel een makkelijk toegekende strafschop mee die overigens feilloos binnen werd geschoten waardoor de mannen met een dikverdiende 4-2 overwinning van het veld konden stappen.complimenten voor het team bij vlagen goed voetbal maar vooral als team de wedstrijden spelen en alles voor elkaar over hebben om een wedstrijd te winnen dan sta je als toeschouwer met plezier langs de lijn.