René van Eck stopt als hoofdtrainer, maar blijft verbonden aan vv Capelle ⚽️🖤💚

14 maart 2024 23:00

Aan het einde van dit seizoen zal René van Eck stoppen als hoofdtrainer van vv Capelle. Hoewel beide partijen tevreden zijn over het huidige functioneren en de intentie hadden om de samenwerking in de huidige vorm voort te zetten, zijn er op dit moment teveel onzekerheden om het contract te kunnen verlengen.

Gezien de uitstekende samenwerking en de kennis en kunde op voetbaltechnisch gebied die deze ervaren trainer meebrengt, hopen we René voor onze vereniging te behouden. In de komende periode gaan we verder in gesprek over het takenpakket voor volgend seizoen. De nadruk zal liggen op het verenigingsbreed ontwikkelen van onze (jeugd)spelers, het opleiden van trainers en het verder opzetten van een degelijke jeugdopleiding, met als doel om meer talenten door te laten stromen naar het eerste elftal.👊