Jesper Kusters (SV Heinenoord) naar vv Capelle 💚🖤⚽️

19 maart 2024 22:15

De Technische Commissie van vv Capelle kan mededelen dat Jesper Kusters komende seizoen gaat uitkomen voor vv Capelle. De 20 jaar oude, aanvallende middenvelder komt over van SV Heinenoord.

Dat Kusters talent had, bleek al snel op te vallen toen hij bij Alblasserdam in de jeugdelftallen speelde. Feyenoord klopte aan de deur, waarna hij de overstap maakte. Vanaf zijn zevende tot en met zijn elfde heeft hij daar in de jeugdopleiding gespeeld. Helaas voor Jesper werd hij weggestuurd bij de club uit Rotterdam, waarna hij koos voor andermaal een jaartje Alblasserdam, terwijl hij zocht naar een club op hoger niveau. Daar kwam Alexandria ’66 om de hoek kijken, waar hij zes jaar lang op tweede divisie niveau heeft mogen voetballen. Omdat hij zelf geen toekomst meer zag bij de club, koos hij uiteindelijk voor een avontuur in de selectie van VV De Zwerver, waar Kusters al veel wedstrijden heeft meegedaan. Jesper maakte afgelopen seizoen zijn overstap naar SV Heinenoord. Momenteel draait de aanvallende middenvelder een prima seizoen en is door vv Capelle weggekaapt bij Heinenoord.

Wij wensen Jesper veel succes met de huidige ambities bij SV Heinenoord en kijken uit naar een succesvolle samenwerking bij vv Capelle 👊

Senol Uyrum, TC vv Capelle